Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
FAQ
ODPOWIEDŹ: Transport pojazdu przeważnie trwa 7-8 tygodni od momentu zakupu po dostarczenie pojazdu do siedziby firmy w Warszawie. Od momentu wylicytowania pojazdu po dostarczenie go do portu w Ameryce mija około tygodnia. Transport morski wraz z załadunkiem i rozładunkiem zajmuje około 6 tygodni. Do dwóch tygodni zajmuje clenie i zebranie wszystkich potrzebnych dokumentów do rejestracji wraz z transportem do siedziby firmy z portu Europejskiego.
ODPOWIEDŹ: Generalnie rzecz ujmując im nowszy i droższy samochód tym przedsięwzięcie jest bardziej opłacalne. Różnica cenowa w porównaniu z kupnem pojazdu w Polsce może wtedy sięgać nawet 40-50%. Bardzo popularnym i dobrym wyborem są wszystkie marki amerykańskie i niemieckie oraz auta sportowe i luksusowe takie jak Ferrari, Bentley, Maserati, Porsche, Lamborghini itp.
ODPOWIEDŹ: Ceny importu (sumy kosztów transportowych i opłat aukcyjnych) zaczynają się od około 2500$ i rosną wraz ze wzrostem wartości pojazdu i odległości od wschodniego wybrzeża. Można przez to rozumieć próg opłacalności sprowadzenia. Jeśli cena rynkowa pojazdu po dodaniu powyższych kosztów jest nadal wyższa od łącznego kosztu zakupu oraz sprowadzenia to przedsięwzięcie można uznać za opłacalne
ODPOWIEDŹ: W grupie COCO pojazd transportowany jest bezpośrednio do siedziby firmy w Warszawie. Na życzenie możemy przetransportować pojazd pod dom we wskazane miejsce w Polsce.
ODPOWIEDŹ: Do rejestracji pojazdu przygotowujemy wszystkie potrzebne dokumenty wraz z ich tłumaczeniami. W ich skład wchodzą:
- Dowód odprawy celnej przywozowej
- Dokument własności pojazdu (title)
- Oryginał faktury zakupu auta
- Zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego
- Dokument potwierdzający zapłatę akcyzy
Dodatkowo w Wydziale Komunikacji należy się stawić z oświadczeniem o braku tablic rejestracyjnych, dowodem osobistym bądź paszportem.
ODPOWIEDŹ: W skład finalnej ceny pojazdu wchodzi bardzo wiele składowych:
- Cena zakupu pojazdu na aukcji
- Opłaty aukcyjne (prowizja portalu aukcyjnego + koszty obsługi aukcyjnej)
- Dostarczenie pojazdu do portu nadania
- Koszty transportu i ubezpieczenia morskiego
- Koszty portowe po stronie europejskiej
- Koszty odprawy celnej i prowizji agencji
- Cło + VAT
- Transport na miejsce z portu Europejskiego
- Akcyza
- Koszty rejestracji
ODPOWIEDŹ: Tak, każdy pojazd sprowadzony ze Stanów Zjednoczonych można zarejestrować w Polsce pod warunkiem zgromadzenia wszystkich wymaganych przez nasze prawo dokumentów.
ODPOWIEDŹ: Kaucja przy licytacji samochodu wynosi 10% zadeklarowanej maksymalnej kwoty licytacji. Po uregulowaniu faktury za zakup wraz z kosztami aukcji kaucja jest natychmiast zwracana.
ODPOWIEDŹ: Tak, jesteśmy w stanie naprawić pojazd na życzenie.
ODPOWIEDŹ: Transport morski jest około dwukrotnie tańszy od transportu auta. Reszta kosztów stoi na podobnym poziomie. Różnice można zauważyć głównie w wysokości cła, rekompensuje to za to w pewnym stopniu brak akcyzy w Polsce.
ODPOWIEDŹ: Tak, każdy motocykl można zarejestrować w Polsce pod warunkiem dostarczenia odpowiednich dokumentów.
ODPOWIEDŹ: Run&Dirve to rodzaj weryfikacji pojazdu wykonywany przez firmę Copart. Samochód oznaczony takim określeniem jest sprawdzony przez specjalistów z firmy, odpala, potrafi samodzielnie pokonać wyznaczony dystans